събота, 8 септември 2012 г.

Поредица за юбилей - 3

Отново крада свободно време и отново сядам да пиша...
Днес ще показвам повече картички.


 Тези почти еднакви картички заимствах от една немска дама, която прави страхотни неща и ме вдъхнови да опитам да направя този вид картичка. Мисля че добре се получи :)
Можете да видите нейните красоти тук.  Казва се Габи и има невероятно местенце. Разгледайте го, сигурна съм че ще ви харесат нейните творения

Това е картичка за млад мъж. Защо не мога да направя типично мъжка картичка. Винаги  се сещам за цветя и толкова. Когато трябва да правя картички за мъжете в моя офис изпадам в някакъв ужас. Никой от тях не ми е правил забележка за вида на картичката, но аз така се чувствам, сякаш не съм си свършила работата. Дай ми само цветя и нищо друго. Блокирам и съм до там... Страх ме е да се впусна в нещо различно от това което правя.... Дано някога да изляза от това състояние.
Та това е мъжка картичка, колкото и да не ви прилича на такава :)
Смятам да участвам в предизвикателството на Polka Doodles , което тази седмица е week 35- flowers
 Вече обявиха темата на следващото им предизвикателство, за което ще опитам да се включа по-навреме, а не като това в последния момент... :)
Е, за днес май толкова. Имам нови  сватбени картички, в стил пергамано, но тях ще показвам друг път.
До скоро и благодаря че се отбихте !

12 коментара:

  1. И аз съм така относно мъжките картички. Твоята добре се е получила, не се притеснявай :). А също така и първите по заимстван модел.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за споделеното мнение! Успокояващо е да знам, че не само аз съм с погрешни представи относно вида и модела на мъжките картички... :)

      Изтриване
  2. Много нежни и много жизнени картички! Относно мъжките... на всички ни е трудно, сигурна съм, че един ще направиш и от така наречените типично мъжки картички. Първата я правих с голяяямо притеснение и дори не съм я показвала, не ми беше хич мъжка, следващата обаче се получи. Така че смело напред, един ден просто седни и опитай.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за подкрепата! Сигурна съм че един ден ще опитам. Само не знам кога ще се случи.. :)

      Изтриване
  3. Дани, картичките ти са прекрасни и свежи! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Love ur blog...beautiful work...Am ur new blog follower!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за комплимента!
    Също така, картите си изглежда много хубаво!

    Поздрави от Германия


    I hope you come back to my blog.

    Best regards
    Gaby

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. I always back! I love your creations! You inspire me and I hope you don't mind to borrow sometimes something.

      Изтриване