четвъртък, 20 септември 2012 г.

За сватба

Днес няма да показвам обичайните ми куилинг картички. Приготвила съм ви две нови сватбени картички в стил pergamano.

 Тази е първи вариант. Осмелих се да оцветя пауса със съвсем бледо лилаво и зелено. Мисля че ефектът от оцветяването си личи "на живо" най-добре. Снимката едва доловимо показва лилавата панделка и зелените листенца....
 Това е гърба на картичката. в Шаблона който ползвах нямаше гръб. Модела на сгъване даже е съвсем различен, но аз видоизмених малко и си го харесвам...
 Под капака написах поздрава, но нещо оцветяването не ми се получи добре.
 И естествено, желанието на клиента  - да има място за пари.

Втората се сетих да я снимам в процеса на изработка. Тук съм приключила с рисуването и преди да изрежа ми предстои ембосване...


 Ето и готовия вид на картичката. Панделките са залепени допълнително и играят роля на закопчалки за плика.


 Надписа е на гърба на картичката, просто за да не е голо...




И понеже не открих сватбено предизвикателство, ще се пробвам в Challenges 4 everybody  Challenge #3 - Anything Goes

Ами това е .  Надявам се да ви харесат....
Пожелавам ви усмихнат есенен ден и дъжд за Севлиево!!!!!

11 коментара:

  1. Изключително нежни и красиви! Пауса е твоята стихия!Не спирай да работиш с него! Великолепни са!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за подкрепата! Въпреки това пауса ме плаши и не се чувствам сигурна с него, за разлика от куилинга...:)

      Изтриване
  2. Е, Дани разкошни са! Възхищавам ти се! Аз кога ще стигна до пергаманото да пробвам незнам, дано дойде и този ден! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Въпроса е да се престрашиш веднъж... :) Аз още прохождам. Благодаря за оценката!

      Изтриване
  3. И двете са ти се получили! На мен повече ми допада първата, заради асиметрията :-)
    И аз мисля, че в пергаманото имаш много потенциал!
    И абсолютно съм "ЗА" един сериозен дъжд ... или няколко по-малки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз си харесвам асиметричната. Сега и направих подобрена версия...Ще я донеса днес да покажа на живо :)
      А относно дъжда - има някакви шансове за следобед, дай Боже! ...

      Изтриване
  4. Разбира се, че ми харесват! Толкова са нежни и някак ефирни! Браво! Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  5. These are gorgeous well done hun so delicate looking . Thanks for joining us at Challenges 4 everybody . Hugs trisha x DT.

    ОтговорИзтриване
  6. Много нежни, много красиви!

    ОтговорИзтриване