събота, 14 януари 2012 г.

Честит втори рожден ден!

Честит втори рожден ден!
Тази публикация я посвещавам на рождения ден на Картичкофурии.
Това местенце, което събира много творящи, мили  и забавни дами на едно място. Тук се запознах с всички вас, тук имах и имам безкрайната възможност да се изявявам, да споделям  творчеството си и да опознавам малко по малко всяка една от вас. Тук , не веднъж, получих своето вдъхновение, в дните, когато съм си мислила, че ме е напуснало. Участвам или не, в прекрасните и интересни предизвикателства, аз редовно посещавам блога на картичкофурии и се усмихвам. За техния празник искам да ги поздравя с последната ми картичка, която правих с много любов. Искам също да им пожелая здраве и сили да продължават напред, да не спират да ме вдъхновяват, да не се изчерпват никога от идеи и да намерят още повече приятели  последователи!



Преди време попаднах на този блог и се възхитих на картичко-кутийката. Тя ме вдъхнови за тази картичка, която сега ще ви покажа


 Малко я измених от оригинала. Реших да затворя картичката от всички страни и да я напълня с бонбони.


От тази страна се отваря, а отдолу  се издърпва пожеланието...


 Горната кутийка е самият подарък. Тя е подвижна и може се изважда от поставката си.

А вътре в нея има малко бижу....


С много любов и почитание добавям тази картичка в юбилейното предизвикателство
 № 100 - "Рожденият ден на Картичкофурии"


19 коментара:

  1. Невероятно стилен и грандиозен картичко- подарък! Супер идея! А изпълнението е впечатляващо!!! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Дани,страхотна е.За първи път виждам такъв тип картичка и съм много впечатлена.А идеята ти да я затвориш от всички страни я е направила още по-оригинална.И този нежен лилав цвят...А бе просто ме остави без думи:))Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Впечатляваща и много оригинална картичка с подарък! Стилно издържана в лилаво, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  4. Възхитена съм! Не само от прекрасната картичко-кутийка, но и от това, че си доразвила идеята и си вложила много оригинални хрумки! Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм много впечатлена. Много идеен подарък, майсторско изпълнение.
    Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  6. Много, много впечатляваща идея и перфектно изпълнение! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. Възхитително-впечатляваща и оригинална картичко-кутийка! Страхотно като идея и невероятно като изпълнение!Стилна, красива и тоолкова лилава...Адмирации!

    ОтговорИзтриване
  8. Дани, възхитителен проект си измайсторила! Много е оригинална и красива тази картичко-кутийка!

    ОтговорИзтриване
  9. Уаааааауу,уау, уау.... Този проект е от зашеметяващ по-зашеметяващ!!! Поздравления за оригиналното и неповторимо хрумване! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна идея и прекрасно изпълнение! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Невероятна е и като идея и като изпълнение! Поздравления за допълнителната хрумка - наистина се е получил неповторим подарък!

    ОтговорИзтриване
  12. И аз съм много, много впечатлена! Страхотно изпълнение и чудесна идея!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Невероятна картичка ..много оригинално ..нямам думи възхищавам се и се прекланям..

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотно е!!! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Уау! Страхотен комплект!
    Благодарим ти, че ни поздрави за нашият рожден ден!

    ОтговорИзтриване
  16. Аз Ви благодаря мили момичета, за милите думи и за това че се отбивате от време на време и при мен, да споделите чувства и мнения...
    Благодаря на всички!

    ОтговорИзтриване
  17. Дани, нещо не успявам да ти намеря мейла, моля те свъжи се с мен на m123@dir.bg.

    ОтговорИзтриване
  18. Дани, моля те да се свържеш с ман на m123@dir.bg нещо не успявам да ти намеря мейла. Благодаря!

    ОтговорИзтриване