събота, 2 октомври 2010 г.

Честит празник на Картичките!

Здравейте всички малки и големи кардмейкъри и честит празник!
Едва днес от блога на Елшите разбрах че имаме празник...
Отдавна не бях поствала в блога си, даже едва ми оставаше време да ви следя всички и да чета вашите публикации. Днес обаче се реших и ще ви покажа какво съм творила и аз през този месец...

Първо ще започна с участие при Елшите в тяхното прекрасно предизвикателство:



И малко допълнителни снимки, които обаче искат ме ядосат и нещат да се качват...




Пожеланието за тази картичка не ми се събра в малкото оставено за текст място. А дамата, която го пъръча настоя точно това стихотворение да пище вътре.Трябваше да импровизирам. Нямах време за друг модел картичка ... И ето какво сътворих - всеки стих е на отделен овал, а всеки овал е защипан с brads  в единия си край и като се чете се разлиства като цвете. Стана много ефектно и най-важното хареса се както на поръчителя, така и на рожденичката.
С големи мъки най-накрая качих снимките. Имам проблеми с компа в къщи...Както и да е. Важното е че успях да кача снимките и да ви ги покажа.

До скоро!

7 коментара:

  1. Страхотни са, Дани!!!
    Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна импровизация! Честит празник и на теб, Дани!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник и на теб, Дани!

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, картичките ти са уникално красиви.
    Възхищавам ти се :)
    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни картички! Поздравления!
    Бихте ли споделили текста на стихотворението от картичката за 50-годишния юбилей?

    ОтговорИзтриване