четвъртък, 10 май 2012 г.

Картички за рожден ден и сватба



Днес само ще показвам последните ми творения и ще се включа в едно-две предизвикателства. На 7 май имах личен празник-станах на 36. Получих една страхотна картичка от Стефчето, която всички вече сте виждали в нейния блог,  но не съм я снимала още и за това посочвам къде можете да я видите. Благодаря ти Стеф! Много и се кефя и се хваля наред с нея :)!

  
А ето и картичките които сътворих за колеги:
  















Сватбената кутийка отива при Хоби Предизвикателство №12 - Сватбено
 и при фуриите, за предизвикателството "Рози",
А чайника - при Двете Елши - цветя

Благодаря че се отбихте и споделихте вашите впечатления!
До скоро!

18 коментара:

  1. Дани, страхотни картичка и кутийка си направила!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит Рожден Ден! - с мъничко закъснение
    Жива, здрава и винаги вдъхновена.
    Цветенцата и тук и на предната картичка са шармантни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Вили!
      Пропуснах предишната среща, но на втората ще гледам да присъствам :)
      И ти да си жива и здрава!

      Изтриване
  3. Малко на патеричка, но като не си признаваш по-рано, че порастваш - честит рожден ден! Бъди здрава, бъди щастлива, бъди обичана, бъди все така творчески вдъхновена и нека имаш достатъчно време за всичко, което ти е на сърце!
    Великолепно е всичко, което ни показваш! Чайничето създава много приятно, уютно усещане, а кутийката и истинско романтично вълшебство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за хубавите пожелания! Дай-Боже да се сбъднат (или поне това за времето :))! Има си кусури и чайника и кутийката, но си ги забелязвам в последствие... За жалост вече е късно за поправяне, защото са при притежателите си... Иначе благодаря от сърце!

      Изтриване
  4. :) радвам се, че си доволна!
    Много симпатичен чайник! На кутийката двойните стени са страхотно попадение, много е хубава! Браво, Дани!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да се похваля - на чайника цветната хартия си я майсторих сама по "бабешки". Много ме бива в геометричните форми. За нещастие цветовете на принтера са под всяка критика и съвсем не е това, което рисувах...
      А за двойните стени - там са ми кусурите, ама нейсе...

      Изтриване
  5. Най-добри пожелания и от мен за отминалия рожден ден!
    Кутийките ти - тази и от предишната публикация са много красиви и стилни, чуден подарък. Картичката пък е много интересна и свежа :)
    Поздрави и успех от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Много благодаря за милите пожелания!
    За това че си мълчах за рождения ден си има причини. Една от тях ще разберете надявам се съвсем скоро! Другата е да проверя до колко ми е полезно едно приложение, което си сложих в дясната лента на блога. Имам го от доста време, и явно не върши добра работа. То отброява в обратен ред дните до моя рожден ден :). Е, убедих се че не ми върши работа и мога спокойно да го сваля :)
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, е то бива толкова нежност и красота на едно място...ама пък чак толкова! Прелестни са и картичката и кутийката! Нежни и изящни!Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии!

      Изтриване
    2. Благодаря Дани!
      Радвам се че са те впечатлили моите творения.

      Изтриване
  7. Даниии, честит рожден ден и от мен!
    Разкошни неща сини показала и...както винагии, сватбените са на голяма висота!Много нежнаи много стилна кутийка!
    Благодаря ти за участието в Хоби предизвикателство 12 "Сватбено"

    ОтговорИзтриване
  8. Извинявай мила приятелко че съм пропуснала рождения ти ден! :( Много ме е срам... ,няма да се оправдавам ,а ще побързам да ти пожелая щастие ,любов и много здраве...Големи прегръдки от нас и много целувки за теб и семейството../и много да те слушкат ей, че ти си едно голямо съкровище!!/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Багодаря, Исе, много ти благодаря! Прегръдки и целувки и от мен! Не се тревожи че си пропуснала, аз не го обявих никъде предварително. Имам желание да отбележа рождения си ден с всички вас, като игра. Ще се радвам ако участваш! Хубав ден!

      Изтриване
  9. Извинявай мила приятелко че съм пропуснала рождения ти ден! :( Много ме е срам... ,няма да се оправдавам ,а ще побързам да ти пожелая щастие ,любов и много здраве...Големи прегръдки от нас и много целувки за теб и семейството../и много да те слушкат ей, че ти си едно голямо съкровище!!/

    ОтговорИзтриване