петък, 3 юни 2011 г.

Рождени дни, балове и сватби...

Здравейте приятели!
Отново съм на линия и мисля да ви се похваля с някои от последните ми работи.
Те са толкова много, че мисля да ги разделя в няколко публикации.
Започвам с рождените дни, после балове и накрая сватби. Подготвила съм и уроче в картинки за една от сватбените ми картички, която се оказа най-харесваната и най-поръчваната.

Тази картичка беше за една малка госпожица. Печатчето ми е дигитално. Сваляла съм го преди много време от Bodils scrappeverden и съм го оцветявала с акварелни моливи. Не ме съдете много строго. Не се справям като някои от вас в оцветяването...
Цветенцата, обувчиците и портокалчето в косите съм украсила с glossy accent.



Следващите картички са съвсем обикновени за рожден ден и нямат нищо особено...















А това е един не много сполучлив опит за картичка-чантичка. Тези, които по-късно направих за балове станаха по-изпипани, но тях ще ви ги покажа в следващата публикация...






Е, това е от мен за сега. До скоро!

6 коментара:

  1. Много ми харесват "не особените" ти картички :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен също ми харесва квилингът ти, а момиченцето е много сладко :)
    И съответно благодаря за споделения блог!

    ОтговорИзтриване
  3. Поредните чудесни картички сътворени от теб :)
    Дани, благодаря за милите думи които си ми написала!
    Аз имам 2 блога и си ми оставила коментари и във 2-та, тоест коментара който си мислиш че го няма, всъщност е в другия ми блог.
    Желая ти всичко най-добро!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни картички, много изящни и нежни!

    ОтговорИзтриване