понеделник, 3 май 2010 г.

Thanks everyone

Благодаря за хубавите думи на всички. Моля да ме извините, за закъснялото публикуване на коментарите Ви, но още се уча как да управлявам блога си... :)
Имам нови поздравителни картички ( за същата сватба, за която са 2-рия вид покани), но не ми остана време да ги публикувам. Снимани са. Те са съвсем нов вид изкуство, което до сега не съм срещала из форумите и блоговете в БГ. Аз самата го практикувам от 3 години и не съм усвоила още всички тънкости...Ако ви харесат и искате да научите повече за този вид изкуство - ще покажа как се правят. Повече няма да издавам, довечера, след като кача снимките, ще ви кажа и името му...
Спорна седмица на всички крафтъри!

2 коментара:

  1. Ще очаквам да видя снимките :) Ще ми е интересно и да разбера повече за това ново изкуство, независимо че още нямам идея какво е то :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, чакаме картичките! Интересуваме се от всичко що е красиво, интересно и различно!

    ОтговорИзтриване