събота, 17 април 2010 г.

Моят първи опит в blogspot...

Още незнам как и защо се реших, но... ето ме. Имам си собствен блог и сега трябва да се грижа за него. От работата и домакинските задължения, едва ми остава време за мен самата, та камо ли да пиша.... Май тази първа публикация ще бъде най-дългата :)
Мисля от тук нататък да споделям със вас, които посещавате моя блог, всяко мое ново творение. Имам предвид, понеже хобито ми е да се занимавам с хартия, и от това се получават много красиви неща, реших да ги показвам тук.
Ето какво сътворих днес:
Това сладко слонче не е печат, а е принтирано. Много ми се иска да събера цялата серия печати на penny black, но за съжаление в България не се продават...













А това са розови карамфили








Дано да ви харесат.
Утре, ако остане време ще добавя нови снимки..
А може пък да направя tutorial.., кой знае

5 коментара:

  1. Привет сред нас, Дани! Хубави идеи и чудесна работа! О, и в България продават вече печати на Пени - виж в Двете елши, ще останеш изненадана!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежни карамфили!
    Дани, има при Двете Елши печати на Пени Блек,
    както май ти е писала и Арабела:))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за инфото. Ще се възползвам... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много са красиви, нежни и приятни за гледане!

    ОтговорИзтриване
  5. Добре дошла в блог пространството :)
    И двете картички са много хубави :)

    ОтговорИзтриване