сряда, 25 август 2010 г.

Коледа през лятото!

Както винаги - бързам да хвана последния влак  :)
Скромно, но от сърце три бързи картички. Ако с това темпо работя - до коледа ще имам кашони с такива (хи-хи)....
В неделя ще съм прилкючила с новите проекти и ще се хваля. Сега измислям картичка за "Слънчогледова сватба" ?!?. Поне такава тема ми зададоха. Ще поумувам още малко, пък да видим какво ще излезе....
Ето и коледните картички, с които отивам право при Елшите




































5 коментара:

  1. Страхотни са! Най-много ми хареса снежинката :) - истинско изящество!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са хубави!
    Снежинката така ме грабна... прелест!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са красиви и трите! И аз, обаче, май съм за снежинката - изящна и ефирна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни коледни картички.
    Имаш още малко време ако искаш можеш да се включиш и в Щурото предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
  5. Много съжалявам, но късно прочетох коментара ти. Незнаех, че Крейзито има подобно предизвикателство. Едва успявам да изчета вашите блогове, па камо ли да ходя в западните :)

    ОтговорИзтриване