неделя, 19 август 2012 г.

Поредица за юбилей. Картичка първа...

   Здравейте виртуални приятели! Разглеждах си паметта на фотоапарата и осъзнах, че тези два месеца, докато ме нямаше в блог-пространството, са се родили много хора в година завършваща на 2. Респективно, тази година те отбелязват някакъв юблей. Аз съм била въвлечена в техния празник посредством картичките, които съм изработила по случай техните годишнини.  Някои от картичките са повторение на други мои, стари, които вече сте виждали, но други са съвсем нови и реших да ги споделя с вас. Понеже са доста, ако ги пусна в една публикация, ще останат някак незабелязани. Мисля че всяка картичка трябва да бъде удостоена с полагащото и се нужно внимание, защото всяка картичка е направена с любов и за специален човек, по специален повод...
   Така се роди идеята за поредицата "Картички за Юбилей". Понеже не съм постоянна и защото се познавам много добре, не ви обещавам че ще публикувам всеки ден. Какво да се прави, такава съм си... Но поне ви обещавам, до началото на учебната година да съм приключила с юбилейните картички, защото тогава вече ще имам други, на различна тематика.

И така, картичка номер едно:

Тази ми беше поръчана от колеги в службата, в един друг отдел, различен от моя.  Бяха решили да му купят някакъв голям подарък, но до последно имаха разногласия помежду си и в крайна сметка не купиха нищо, а времето до събитието дойде. Така, обезкуражени и отчаяни, идват при мен с думите: " Спасявай ни, събрахме голяма сума и не можахме да решим какво да купим. Така че избрахме ти да направиш картичка, а вътре в нея да сложим парите.  Обаче трябва да стане бързо, защото юбилея е утре" 
Такива поръчки "най-ги обичам". И сигурно по тази причина - все на мен се случва :) ....
Нямах време да мисля модела.  Имах останали цветчета от друга картичка. Не ги използвах всичките, защото ми се видяха много.  Цифрата 50 също беше останала, от една моя грешка.  Тогава трябваше да правя за 60, а аз съм се заблудила че е за 50 годишен, но слава Богу - усетих се навреме и така цифрата ми остана свободна. Е, имах копчетата, сега трябва да им ушия балтон.... :)
Направих двойно-сгъваема с три панела картичка, защото имаше и друго условие:  Да изброя в едната страна всички имена, на хората които участват в "подаръка". Средата оставих за пожеланието, а другия панел за паричките.
Моля ви не ме съдете строго за накъдреното пожелание. И за това си има обяснение. Както споменах - картичката беше от спешните, а екипът, който я поръча доста разнороден и разногласен, та до последно не знаех какво ще е пожеланието. Аз обаче имах само един шанс да снимам, защото на другия ден, като занеса картичката и трите пожелания, на място залепям избраното и давам произведението. Така че реших да снимам докато имах тази възможност, па макар и с незалепено пожелание.
Парите, които виждате на снимката са фалшиви. Не ме съдете строго и за тях. Направих си стотачката, за да снимам с нея картичките си. Иначе рядко у мен има такава банкнота. А истинската сума беше осем пъти по-голяма от моята паричка....
Да е жив и здрав юбиляра! Той си е получил подаръка и е останал много доволен от него  ( и как иначе..:) . А аз си получих удовлетворението за добре свършената работа.

Това е !  Ако ви е харесала моята картичка - не се срамувайте да споделите, а ако ли пък не - не се страхувайте да го изразите !
Прегръщам ви и до нови срещи! Чао!

2 коментара:

  1. Прекрасна е Дани ! Ти си творец...и по-важното е че си се справила за това кратко време,така че кой ще ти гледа дали е накъдрено? Щом юбиляра и ти сте доволни...всичко друго е без значение!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за моралната подкрепа! Благодаря за милите думи и за вниманието, към мен! Да, права си, щом получателя и аз сме доволни - всичко друго е без значение! Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване